Re: Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 10 13:45:50 CET 2021

Tak to vypadá, že jsem problém vyřešil. Chtělo to ještě dost přitlačit
trysku v první vrstvě.  Měl jsem tam -1.2 mm a teď tam mám -1.45 mm.
 První vrstva je sice na povrchu trošku chlupatá, ale druhá vrstva to bez
problémů překryla.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

út 9. 2. 2021 v 20:41 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>