Re: Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 9 20:40:57 CET 2021

Na zrnité podlotce sice PLA drží hůř, ale na pokusy to staci. Problém je u
tisku s větší plochou. U nich se to v průběhu tisku v rozích trochu zvedá
(zajímavý, že jenom zepředu, zezadu to drží... asi to má i spojitost s tím,
že tiskarna je zezadu "zavetrovana" a zepředu je volne pristupna takže tam
trochu táhne). Ale ještě se mi nestalo, že by se to urvalo (PLA od Prusi,
defaultni nastavení Průša Sliceru, profil pro Průša PLA). Napada mě pustit
znovu kalibraci, případně dat senzor o malinko níže.