Re: Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 9 18:21:26 CET 2021

Zkusím to  příště umýt lihem,  je i snáz dostupný, tak proč ne.
Podložku mám tu hladkou,  kalibraci jsem dělal, ale asi bude potřeba
opravdu dát osu Z ještě  níž.  Možná zkusím menší rastr pro kalibraci, dělá
mi to jen o tohoto velkého dílce, rozměry jsou 160 x 100 mm a to jen v
určitém místě, tak cca 30% plochy.
U malých dílců mi to nedělalo.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW