Re: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 9 17:33:10 CET 2021

On Tue, 9 Feb 2021, Jirka Mww wrote:

> čistím izopropylem a poctivě.  Dělá to jen při dlouhých přejezdech, ale už

Izopropyl cisti o neco hur nez lih. Co mate za podlozku - hladkou nebo
zrnitou ? Na PLA je treba hladkou na te zrnite to drzi vyrazne hur.

> asi vím proč. Zkusil jsem trochu snížit trysku podle návodu na webu Průši a
> je to o dost lepší, ale ne dobré.
> Zkusil jsem takovou ptákovinu :
> Po první vrstvě jsem to zastavil, ohřál to horkovzdušnou pistolí ,
> přitlačil ty vlny první vrstvy na podložku plochým šroubovákem a druhá
> vrstva pak prošla.  Dál to tiskne normálně.
> Vypadá to, že budu muset tu osu Z ještě přitlačit. Mám ale strach, abych to
> nepřehnal.

Zkuste si udelat kompletni kalibraci osy Z, nebo aspon papirkem otestuje
zda ta podlozka neni prohnuta, nebo nejakym pravitkem. Prohnuta podlozka
nebude delat dobrotu ani u prusi ktery to sice muze kompenzovat, ale
rovna podlozka je vzdycky lepsi.