OT: pomoc s FreeCAD

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 9 18:09:23 CET 2021

Zdravim,
nejde == neumim to a nechce se mi (rikame u nas doma).

Mate pravdu, ze pres to tlacitko 'Map mode' se to chova nejak divne (ale
kdyz si zobrazim treba 'Origins', tak na ty se chytnout jde. Na hrany ne...
Divne)
Pokud to chcete zmenit na uz hotovem, double-click na tom objektu (v tom
pripade 'Cone') vas hodi do toho 'puvodniho' dialogu, kde to jde bez
problemu.
BR,
Marek