OT: pomoc s FreeCAD

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Únor 9 16:56:56 CET 2021

To ma tiez napadlo ale vobec to neefunguje, kliknem na Map mode ...,
vyleze podokno, Selecting... tam je v prvom tlacitku a nech klikam na
cokolvek (doska vytiahnuta zo sketchu), tak to len vysvieti plochu a
nic. Stale svieti not attached.

Neskor:
No, takze hned pri vytvarani cone ho viem attachnut na plochu. Ale ked
uz je cone spravene, tak dodatocne mi to nejde (chyba v programe)?

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.