Re: 3D tisk - zakulacení hran

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Únor 9 18:02:52 CET 2021

Takový vnitřní lem už jsem tisknul (přesně tento) a šlo to v pohodě
(obecne, pokud se dodrží maximální bezpečné uhly tak by s tím při tisku
problém být nemel). Jenomže já bych třeba i teoreticky věděl jak na to, ale
už ne prakticky (kam kliknout). Třeba to co jsem posílal tak bych ten tvar
ala diamant vytvořil v ose (placnu) YZ, když je obrys krabičky v ose XY a
orotoval (path) dle obrysu krabicky, který mám v jiném nacrtku. Pak by
teoreticky fungovalo i to, že pokud zmenim proporce krabicky (v nacrtku)
tak se změní i ten len (což chci, protože ještě nevím jak to ve finále
přesně na mm bude pac čekám na díly z ALI, které do té krabičky
přijdou...). Ale nevím jak to provest prakticky (na co kam kliknout).