Re: 3D tisk - zakulacení hran

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Úterý Únor 9 17:23:17 CET 2021

Lem se dá taky přidat tj. vytvořit pad na ploše. Ovšem nejraději to
dělám obráceně, pokud to není komplikované tj. spíše odebírat. Párkrát
se mi stalo, že to matika nepřesně spočítala a blbě se to tisklo. Vše se
jevilo jako jednolitý model, ale nebylo to tak. Navíc se musí myslet i
jak to tisknout, aby to šlo tj. nebyl ten lem ve vzduchu. Teda pokud
nechcete dávat podpěry,...

Jirka