DHL problemova sluzba pri dovozu ze zahranici.

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Únor 9 17:39:25 CET 2021

Jenom spekuluji, ale treba u baterii, musi byt vybite a bali to
certifikovana firma, aby to mohlo do letadla.
Jestli oni nemeli treba nejaky problem s kondenzatorama, ono takova
nabita sada superkondenzatoru,
by mohla byt povazovana za nebezpecnou jako baterie.....

Zdenek Aster