DHL problemova sluzba pri dovozu ze zahranici.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 9 10:25:52 CET 2021

Ano je to o par dnu rychlejsi, ale tech problemu, kdy to pak stoji i
tydny  je nekolikrat za rok.

Navic pokud to nedoruci na cas, tak se uz se pak nepretrhnou (uz za to
nemaji odmeny) a doba dodani je delsi nez Fedex, UPS.

Fedex mi prisel vzdy na cas a zadny balik nebyl roztriskany.

Jedu z cennejsich zasilek - menic jsem posilal radeji UPS (cestuje z
Ciny pres Koreu :-)) ) nebot 3 kusy (kazdy zvlast) XTM 4000 coz je cca
25kg  posilane pres DHL byly roztriskane. Neni malo  baliku od DHL,
ktery by nebyl repacked jejich paskou.

Tohle uz neni nahoda jedne zasilky, ale globalni tragicke chovani k
tezsim zasilkam + nesmyslne narizeni ohledne kondenzatoru.

Posilam jednou za cas i superkondenzatory, ty taky nechteji prevezt a
kdyz tak  s pozadavky, ze pak ma balik 10 x vetsi objem za extremni cenu.

Pritom superkapacitor je neskodny elyt.

Volil jsem pak UPS.

LK