Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 9 16:32:48 CET 2021

Dobrý den,

měl bych ještě prosbu o radu. Tisknu větší plochou věc z PLA na tiskárně
Průša a při delších přejezdech se mi v některých místech trhá první vrstva
od podložky , takže se mi filament zvedne a v další vrstvě o to tiskárna
narazí.  Zkoušel jsem zvýšit teplotu podložky i extruderu  pro první
vrstvu, snížit rychlost první vrstvy  ale pořád je to stejné. Nedělá to v
okrajích, ale při dlouhých přejezdech v první vrstvě od kraje ke kraji té
větší plochy vždycky tak uprostřed.   co bych měl ještě vyzkoušet ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW