Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Únor 4 00:33:09 CET 2021

Takže vyřešeno. Problém byl v tom, že ložisko které přitlačuje filament na
ozubnici se lehce dotýkalo plastu a občas se přestalo točit. A asi to pak
přibrzdilo filamet.  Až když jsem si na něj udělal fixem značky, bylo
vidět, že se občas zastaví. Pomohlo odfrézování části plastu. Problém byl
podobný jako u OK1UGA http://ok1uga.nagano.cz/3d_modi.htm , i když PZ má už
ten přítlak inovovaný, k tomuto tam dojít může.

Díky všem.

Honza Půhoný