OT: pomoc s FreeCAD

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Únor 9 14:04:37 CET 2021

Dakujem za pomoc a nakopnutie.

Ja som na to siel asi zle, v Part som si dal kvader, k tomu som
umiestnil kuzel, nakopiroval ho v Draft cez to pole. Potom som dal na
vsetko union. Z toho mi ale nevedelo spravit v Part designer thick solid.

Asi nemozem kombinovat jednotlive workbenchy, nerozumiem tomu uplne.
Nieco ide tam, nieco tam a nejde to asi kombinovat.

Okrem toho mi z toho vyrobilo asi nejaky zly STL, cura namietala.

Este raz vdaka...