OT: pomoc s FreeCAD

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 5 23:17:00 CET 2021

Postup (v part designeru):
sketch -> obdelnik -> vytahnout nahoru coby deska
Create AdditiveCone (udela jednu plnou spicu)
Oznacit ji, Create Multi Transofrm Feature, tu pak pomoci serie
linear/mirror transform 'namnozit'
Create SubstractiveCone (udela jednu dutost)
Oznacit ji, Create Multi Transofrm Feature, tu pak pomoci serie
linear/mirror transform 'namnozit'

Priklad jsem Vam poslal soukrome at nezatezuji konferu.
BR,
Marek