Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Úterý Únor 9 13:42:19 CET 2021

Ahoj,
neměl bys někde popis, jak v dnešní době na dohledávání? Sledoval jsem
to naposledy před 15ti lety a byla akorát placená aplikace Sonde monitor
do PC. Je teď něco dostupného na Android? V jednom z těch odkazů
zmiňuješ nějakou "alert" aplikaci, která dokáže upozornit na nadějné
sondy v okolí, je někde dostupná? Rád bych lov konečně někdy z dětmi
vyzkoušel, zatím jsem lovil jenom vlastní balóny. Díky předem
       Tomáš OK2PNQ