Meteosondy ( bylo Re: Kto este predava stm32?)

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Únor 8 22:11:13 CET 2021

Dobrý den,

Tak to by mě docela zajímalo. Jestli to jde takto ovládat, a jestli jsou
ta čidla nějakým způsobem kalibrovaná, tak je to hodně zajímavé. :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora