Re: Závada monitora

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 8 19:26:05 CET 2021

Takže (jak zde uvádí i další) nastavím na laboratorním zdroji 0.5V s
omezením na 1A, připojím k jednomu z XY kondenzátorů a měřím úbytky na
těch ostatních, které jsou navzájem zapojené mezi sebou (nejspíš)
paralelně (protože "zkrat" jich vykazuje snad 50)?

po 8. 2. 2021 v 13:29 odesílatel Vláďa Anděl