Re: Závada monitora

Pondělí Únor 8 13:29:34 CET 2021

Pokud máte na desce tvrdý zkrat, osvědčilo se mi připojit zdroj s
proudovým omezením, nastavit proud aspoň 1A. Koukat na směry jak jsou
kondenzátory propojené a měřit na nich napětí (obvykle v řádu mV). Na
části spoje, kde jde proud, naměříte různé napětí. Za tím vadným, kde už
proud neteče, bude napětí stejné. Zrovna tak můžete měřit úbytky po
délce, přes kousek spoje. Když to takhle měřím 4,5 místným multimetrem
na rozsahu 200 mV, je to obvykle dobře vidět. Pokud jde proud celou
plochou, pak kond, na kterém je nejmíň.
Anděl

Dne 08.02.2021 v 11:40 Michal Grunt napsal(a):
> [...]
> ještě šlo, ale u toho PS4 je tato metoda nereálná. Mám tu stlačený
> vzduch, ale ten jsem ještě nezkoušel (po zapnutí se PS4 zapne asi na
> vteřinu a pak se vypne tak nevím zda se tato metoda dá použít). Na YT
> jsem viděl video jak pomocí "ruského" ESR metru (před lety to o něm
> také byla diskuze) s funkcní miliohmetru se dá identifikovat alespoň
> bližší oblast kde by zkrat mohl být, ale ten nemám (resp. věci na něj
> mám, ale sestavený jej nemám). Jak na to?
>
> PS: chtěl jsem v gmailu změnit předmět, ale nepřišel jsem na to jak

>>> couralo.  Tak jsem do toho místa natvrdo připojil 5V z laboratorního