Kto este predava stm32?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Únor 8 14:04:32 CET 2021

Dobrý den,

Mě to Raspberry Pi Pico přijde jako krok trochu mimo. Arduino je už
rozšířené, a má obrovskou základnu. Původní cesta RPi jako Linuxový
počítač je něco jiného. Na něco je dobré Arduino, na něco RPi.
Nějak mě nenapadá, na co bych to využil. Má to vyvedené jenom GPIO, a
výkon procesoru, který se ve spojení s GPIO ani snad využít nedá.
S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora