Kto este predava stm32?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pondělí Únor 8 12:27:28 CET 2021

Ale zato je teď hrozně moc těch Raspberry Pi Pico. Valí se to na mě ze všech stran. Už se bojím otevřít plechovku s fazolema, aby tam také nějaké nebyly 😊 Tak použij to 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, February 8, 2021 12:14 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Kto este predava stm32?

[preposielam]

Ahoj,

po rokoch som sa rozhodol skusit to STM32 a Ty mi napises, ze ich de
facto nemate... O joj...!

Situaciu nastastie zachranili anglani a moje oci, ktore uz potrebuju
vacsie dioptrie, takze nemam velke poziadavky, teda akurat len ten
low-power.

A.

Ahoj,

v pripade STM32 vyrabime o106, ale poptavka neustale stoupa - i pres
Covid krizi se jede naplno, objednaci terminy se prodluzuji a zakaznici
skupuji co se da...

S pozdravem

Tomas