OT: Traefik - routovani

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Únor 7 20:19:13 CET 2021

Zdravim,
no neozval, je to asi pro zdejsi komunitu prilis specializovane ve
smeru zde nezajimavem :)
Popravde nezkousel. Ono to nejspis ani tak neselhava, jako spis ze muj
zapis je zcela spatny. Ale je fakt, ze pro jistotu zkusim, ono to bude tak
zhruba skoro vrchol toho co v linuxu zvladnu :) Dik za napad, aspon si
overim, ze to opravdu neni 'sitovy' problem
Dik,
Marek