OT: Traefik - routovani

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Únor 7 17:30:13 CET 2021

jako reverse proxy v dockeru provozuji haproxy (a rekreacne obcas
nginx), takze konkretni triky pro traefik nemam.. Ale nikdo jiny se Vam
zatim neozval - tak pokud uz to nemate rozbehane (?), zkousel jste
ziskat shell toho kontejneru a vyzkouset na cem to selhava? Myslim tim,
zda jste schopny zevnitr (traefik) kontejneru pingnout ten cilovy http
server, pokud jo, tak pak curl..?

jd