RE: Kicad o objednávka

Ondra ebastlir na seznam.cz
Neděle Únor 7 08:30:28 CET 2021

Díky za odpověď.

Když se to pošle pomocí DHL, tak to s dopravou přeleze těch 22 USD, to DHL  asi rovnou proclí a zatíží DPH co ?  Kolik za to celní chtěj ?

Ta deska má 4 stejný motivy, součástky jsou pojmenovaný  postupně, a je tam pár spojů mezi nimi a pár kondíků mezi nimi, aby to aspoň trochu vypadala jako jedna deska.  Projde to, nebo mi napíší, že je to mimo pravidla ?

Na obvodu desky mám cca 1.2mm široký a 10mm hluboký výřez (na klíč deska je zasouvací), to doufám problém pro ně není?

Takže když v Kicadu dám  Kreslit viz priloha, a generovat soubor vrtani, tak by to melo byt dostatecne ?

Díky ondra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Sunday, February 7, 2021 6:52 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Kicad o objednávka

V podstate staci podklady a vrtani jak je to defaultne nastavene, pripada mi, ze to sezere skoro vsechno, kdyz pujdete treba na JLCPCB (ted pouzivam vyhradne toto, jine aktualne neznam), muzete tam zip s temito soubory uploadnout a hned vidite nahled (no nekdy to i trva nebo se musi opakovat, asi kdyz je pretizeny server) a po rozkliknuti i detail a analyzu.

Asi neni uplne idealni setrit maximalne na doprave, kolegovi jednou desky zaslane tou nejlevnejsi variantou neprisly vubec, DHL zatim nezklamalo a je to doma za tyden od poslani dat a zaplaceni, staci ta levnejsi varianta, rozdil je 1 den vetsinou.