Re: Kicad o objednávka

Neděle Únor 7 06:52:07 CET 2021

V podstate staci podklady a vrtani jak je to defaultne nastavene,
pripada mi, ze to sezere skoro vsechno, kdyz pujdete treba na JLCPCB
(ted pouzivam vyhradne toto, jine aktualne neznam), muzete tam zip s
temito soubory uploadnout a hned vidite nahled (no nekdy to i trva nebo
se musi opakovat, asi kdyz je pretizeny server) a po rozkliknuti i
detail a analyzu.
Asi neni uplne idealni setrit maximalne na doprave, kolegovi jednou
desky zaslane tou nejlevnejsi variantou neprisly vubec, DHL zatim
nezklamalo a je to doma za tyden od poslani dat a zaplaceni, staci ta
levnejsi varianta, rozdil je 1 den vetsinou.