Re: ako zacat s 32-bitmi, Was: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Únor 6 14:18:10 CET 2021

chceme vsechno, prej to i vime, ale zadani neni nikdo schopnej
vypracovat :-)
jinak slouhlas do posledniho pismenka. treba je to tak uz zarizeny v
prirode.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65