Re: AVR vs 32b (Začínáme s Atmel Studiem - kontrola)

Sobota Únor 6 11:02:34 CET 2021

Tak MSVS je extra kategorie, to jsem taky penil vzdycky pri prechodu na
novou verzi, co pouzivam C# uz problemy nejsou, C uz jsem nastesti
odboural ale obcas nejaky stary projekt oprasit musim, mam nainstalovanu
verzi 2013 a k novejsi zatim nemam ani duvod. Ale to C# jsem jednou v
nouzi na nejnovejsi verzi bez problemu prelozil.
GCC se meni ale pokud je program napsan korektne, tak by to prelozit
melo jit, nejake warningy obcas pribudou ale spis z priciny ze mam v
retezci format %d a promenna je uint32_t atp. Nebo budu resit stejne
problemy, i kdy z knihovny vyrobce nepouziju a napisu si vlastni obsluhu
periferii...