Re: AVR vs 32b (Začínáme s Atmel Studiem - kontrola)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 6 10:41:59 CET 2021

Pokud jste s tím spokojen, klidně to používejte. Jen jsem chtěl
upozornit na možné riziko. Jasně, mám zdrojáky, tak nemůže být problém.
Ale zažil jsem to v praxi - kolega chtěl přidat do starého projektu v
C++ (MSVC, WIN32 api) 64.bitový ovladač libusb. Dopadlo to tak, že
naštěstí našli starý notebook na kterém byla nainstalována ta původní
verze MSVC se kterou to ještě šlo přeložit. Novější verze vyhazovaly
stovky chyb při překladu (projekt měl řádově desítky tisíc řádek).
A i když vezmu nějaký svůj starší projekt, novější verze gcc zpravidla
vyhází nějaká varování, která tam dříve nebyla. Prostě 10 let je v tomto
oboru hodně dlouhá doba.

Mrazík