Re: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 5 12:48:23 CET 2021

[preposielam]

Dobry den,

rad by som zareagoval na poznamku "Preco 8-bitové AVR a nie 32-bit?"

Myslim si, ze tu v konfere mame dobry priklad odpovede. Original stary
pan Waclawek bezal na 51 a potom na AVR. Predpokladam, ze STM32 uz
bezia synovia... Ono to casom totiz prestane cloveku liezt do hlavy a
je lepsie niektore veci prenechat uz tym mladsim a agilnejsim... A
vidim to aj sam na sebe. Priblizil som sa ku 50-tke a uz to ta moja
pamat neberie tak rychlo ako to bolo kedysi a rozdiel vo vykonnosti je
uz citit. Ale za to mam dnes kopec praktickych skusenosti, ktore som
predtym nemal, hlavne teda praxe, a chapem aj tie male detaily, ktore
su naznacene v knizkach, ktore som predtym prehliadal. Hlavne taky
grounding a shielding... Hlava to stm32 uz neberie tak rychlo ako to
stare AVR.

A.