Re: Začínáme s Atmel Studiem - kontrola

Pátek Únor 5 07:51:24 CET 2021

Asi existuji nejake standardy formatovani, treba v Eclipse CDT jsou
nastavit v zakladu 4, ta prvni varianta je asi klasicka K&R, zrovna ji
taky nepreferuju ale usetri misto na monitoru. Ta druha je takova
vertikalne roztahana ale hezky je videt parovani slozenych zavorek. Pak
jsou jeste ruzne verze odsazeni tech zavorek.
Asi je to na kazdem, co si zvoli a co mu vyhovuje, nakonec to neni
problem automaticky preformatovat.