Re: Zaèínáme s Atmel Studiem - kontrola

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Únor 4 22:00:43 CET 2021

K tomu bych se připojil. Dokonce mi připadá, že jsou v mnohém ohledu i
jednodušší, mají (většinou) jednotný adresní prostor a i ty periferie,
pokud nevymýšlíte blbosti nebývají složitější než u 8-mi bitu. Daleko
lépe se v tom ladí. Jazyky typu C si opravdu s 8-bitovou architekturou z
principu moc nerozumí.

Mrazík