Arduino PWM 2A motor freeze / resety

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Únor 4 17:21:17 CET 2021

Ano, ten kondenzátor 1000uF jsem dal pryč. To byl jen znouze test. S tím
logicky ta PWM moc nefunguje.

Reguluje to hezky, jen to trochu hraje. S tím ale asi nic moc už neudělám?
Nebo se ta PWM dá nějak ztišit?

Každopádně to už funguje. Dal jsem tam IRFZ44 + 100R + 100k, diodu proti
zemi (+ C a transil u motoru) a bez ohledu na to, jak je to zapojené
(vrabčí hnízdo, zemní smyčky, nebo hezky země do jednoho bodu zvlášť -
testoval jsem různě) tak to funguje už vždy bez resetu MCU. Takže asi
nejvíce pomohl ten rezistor mezi MCU a FETem?

HP