Re: zapojení saunových kamen

Čtvrtek Únor 4 06:15:22 CET 2021

Tak v návodu od vašeho Clage MBH3 nepíšou o chrániči vůbec nic. Zato tam
píšou o minimálním měrném odporu vody, ale to i u jiných průtokových
ohřívačů, kde se současně píše o nutnosti připojení přes proudový chránič.

Asi bych rozumněl tomu, že tam i s tou holou spirálou teče nějaký malý
proud, ale menší než je potřeba pro vybavení chrániče. Tedy pokud je tam
ten správný měrný odpor vody.

P.K.