wiegand a picaxe

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 3 21:11:08 CET 2021

Já s Picaxe občas něco dělám, neboť jsem ze školy odkojený na Basicu.
Ty krátké časy obecně jsou u Picaxe  nevyzpytatelné ať při generování pulzu
nebo jeho detekci. Někdy záleží i na pinu, který se použije.
Navíc je v tom interpreteru spousty chyb, rovnou říkám, že pro takové
využití to nebude ta nejlepší cesta.
Já jsem například dlouho bojoval s připojením sériového displeje. Mám
takový ten VDF, co se tu před pár lety řešil.
Občas se zobrazovaly divné znaky nehnul jsem s tím. Pak jsem zjistil, že s
toho serout při nastavení 9600 lezou někdy  velmi krátké impulzy, které tam
být neměly.
Dalo se to vyřešit 1nF kondem na vývodu proti zemi.
Program mi běžel v "multitaskingu" byl rozdvojený a takhle to zlobilo - ten
interpreter to neuměl zařídit tak, aby se to všechno obsluhovalo bez těch
zákmitů.
Takže s tím dělám jednodušší věci typu odčasování, signalizace, CW
klíčování , termostaty a složitější věci zadám kamarádovi, který se okolo
procesorů pohybuje a udělá mi to co chci
 na standardních procesorech PIC, nebo Atmega ( arduino hw)

Bez
virů. www.avast.com
<#m_2393052855960014131_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>