wiegand a picaxe

soteza soteza na soteza.cz
Středa Únor 3 19:48:00 CET 2021

zdravím.

Od jednoho zákazníka mi zůstala demontovaná RFID čtečka s rozhraním
wiegand. Synovec si z ní chtěl udělat jednoduchý alarm s PICAXE ale
ouvej. Našel si jednu sice nedotaženou konstrukci, nebo spíš myšlenku na
netu wiegand26 protocol on picaxe - help please. | PICAXE Forum
<https://picaxeforum.co.uk/threads/wiegand26-protocol-on-picaxe-help-please.19094/>
ale...

Námi použitý picaxe je 20x2, data0 na C.1, data1 na C.2. Kód používá
přerušení, které se i 26x provede tak, jak je dlouhý výpis wiegand 26. V
obsluze přerušení se testuje, jestli je C1 = 1 a nebo C.2 = 1. A tady je
zakopaný pes. Dle mého se sice vykoná přerušení, ale na délku pulzu 5us
nestačí zareagovat. Při testovacích výpisech je test obou pinů vždy
stejný a výsledek je vždy 26x 1. Vypadá to spíš tak, že to procesor
prostě nestihne přečíst. Stejně se to chová na frekvenci M16, M32, i
M64. Je to opravdu dosažení maxima procesoru, nebo děláme něco špatně.
Já tedy nejsem PICAXEař ale rád bych mu pomohl, když se pro to
nadchnul.  Dík za nakopnutí, Zaplik.

přerušení je nastaveno: |setint not %00000110, %00000110|

|obsluha přerušení se zápisem do RAM: ||

|interrupt:||

|if pinC.1 = 1 then||

|inc cpt||

|poke cpt,"1"||