Re: zapojení saunových kamen

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Únor 2 14:04:42 CET 2021

Když už se tady probírají proudové chrániče, nemáte někdo praktickou
zkušenost s obloukovou ochranou AFDD. viz např.
http://www.oez.cz/aktuality/obloukove-ochrany-afdd. Když jsme dělali
naposledy §50 tak se o tom zmínil ten co nás školil.

Budu dělat zásah do elektroinstalace v byte v paneláku, už teď mám
proudový chránič, ale uvažuji jestli nepřidat tohle, protože část
instalace je pořád dvouvodičová v hliníku a nová část je v mědi 3 vodičová.

Podle popisu se to zdá být dobrá věc.

JL