polyswitch - napeti

Libor xlibor na tiscali.cz
Pondělí Únor 1 07:30:28 CET 2021

Ano, je to tak.
Teď jsem našel v datasheetu Littlefuse: V max = Maximum voltage device
can withstand without damage at rated current (I max)
Takže je to dané spíše vyzářeným výkonem konkrétního pouzdra. Ano je to
prakticky PTC . Takže by to nějaké krátké špičky mělo přežít.
Jinak se dají běžně koupit i na stovky voltů, ale logicky na celkem malé
proudy.

Libor