MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Pátek Prosinec 31 21:35:58 CET 2021

OK, tak je to jiný limit toho reproduktoru než mechanický... V rádiu je v
koncovém stupní ECL82, což je podle popisu trioda + pentoda v jedné baňce.
(Elektronkám nerozumím, nikdy jsem s nima nedělal.)

https://bb-elmix.tumblr.com/image/186672007382

Rádio hraje bezva, ten výkon stačí pro ozvučení celého bytu (je v kuchyni,
která je uprostřed). Dneska jsem poslouchal ČRo Dvojka, kde moderátor
mluvil o vypínání toho AM vysílače a tak se ptal, jestli ještě někdo
poslouchá na AM... No, já poslouchám přes bluetooth a wifi na rádiu z roku
1960 :-)

Dělal jsem ještě nějaký tuning, nakonec jsem použíl tři samostatné napájecí
zdroje, jeden pro zesilovač (z původního trafa), druhý pro ten audio panel
a třetí pro USB porty pro napájení/nabíjení mobilu, přes který to většinou
hraje. A proč tři zdroje? Jednoduchá odpověď, kvůli rušení, když by bylo
všechno na jednom, tak to přes propojené země dělá bordel, píská to nebo
vrčí i když slabě.

A už mi svítí i magické oko, dvě LEDky jsem přibastlil ze stran:

https://photos.app.goo.gl/Y5fEisUy8fS8Eoq27

P.K.

pá 31. 12. 2021 v 14:57 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>