detekor jisticu voltcraft ms-20sf zkusenosti

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 31 21:14:10 CET 2021

Ako sme sa nastahovali pred rokmi do bytu, v kuchyni nam bolo obcas
citit "zapachy" po jedle, ktore sme nevarili. Obcas aj cigarety. Patral
som, kade to prichadza. Slo to cez elektricku zasuvku v spolocnej stene
s kuchynou v susednom byte. Bola za chladnickou, tak mi to chvilu
trvalo. Odobral som plastovy kryt a videl som susedom do kuchyne -
doslova! Keby som bol chcel, tak sa napichnem na ich droty uplne bez
problemov. To som nespravil. Z krytky, co sa pouzivaju na
elektroinstalacne krabice, som vystrihol prepazku, vlozil som ju medzi
ich a nase droty a utesnil silikonom. Odvtedy je od pachov a zapachov pokoj.

Dokonca som nasiel dobove fotky
https://photos.app.goo.gl/3vgTiRcSATf1Z6HC7

miro