detekor jisticu voltcraft ms-20sf zkusenosti

Pátek Prosinec 31 20:50:57 CET 2021

To mi připomnělo článek, co jsem kdysi četl, asi teda nebyl
myšlený vážně... byl to návod jak se napojit na elektřinu souseda když
bydlíte v panelákovém bytě: potřebujete mlíko, dvoustovky hřebíky a
pojistku 32A. Nejdřív musíte najít kabel ve společné zdi, takže dáte 32A
pojistku místo té standardní 16A, mlíkem polejete zeď a hřebíky do ní
nahulákáte v místě kde tušíte kabel, máte víc pokusů - když uděláte zkrat,
kabel zahřeje zeď a mlíko vám ukáže kudy vede...

P.K.