OT - muj covid

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Prosinec 31 13:34:51 CET 2021

On Fri, 31 Dec 2021, Jindroush wrote:

> Tohle jsou zase ty informace, co chodi od prvnich rousek...
> 1) Kovid nelita luftem jen tak 'nasucho', ale v kapence, ta je vetsi.

Jenze ty kapenky nelitaji vzduchem moc dlouho, jakmile na neco narazi tak
se prilepi a je vyreseno. Problem je prave v tom "nasucho". Ted v zime je
v budovach suchy vzduch a kdyz se kapenka stihne vyparit tak zbyde virovy
aerosol ktery uz se ale neprilepi a poletuje vzduchem hodiny.

> 2) Dalsi vec jsou v techto rozmerech elektrostaticke sily.

To by mne prave zajimalo - virus ma lipidovy obal (mastnotu) - budou
na to pusobit elektrostaticke sily ? Na prach to funguje dobre, ale ten
je nevodivy.