Re: PF s kvízem - jména příloh

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 31 11:52:18 CET 2021

To je moc technické chápání. Vím, že lidi s technickým backgroundem to
nedělají, ale ne-technici nad tím takto vůbec neuvažují.
Jen si vzpomeň na aférku s antivirem, který se zastavil když narazil na
soubor s dvěmi tečkami za sebou v názvu. To jsem si říkal, že je velmi
malá pravděpodobnost že se někomu vyskytne. A ejhle, prakticky na každém
kancelářském počítači najdeš něco jako "vyúčtování 31.12..xls". Do
značné míry proto, že jim windejsi schovají koncovku známého typu
(.xls), takže uživatel vidí "vyúčtování 31.12." a to je to, co vidět
chce, žádné dvě tečky za sebou tam nemá.

A teď k tomu TB - není náhodou to defaultní jméno v šabloně? Tedy je v
language packu, takže tam se dá změnit určitě.