Re: PF s kvízem - jména příloh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 31 00:37:45 CET 2021

Jestli to byl dotaz na mě, tak pokud už přijímač musí vymyslet nějaké
náhradní jméno (protože mu ho vysílač neposlal), tak bych čekal trochu
rozumnější volbu toho náhradního jména.
Mezera, tečka, čárka, obě lomítka, zavináč atd. jsou prostě poněkud
výjimečné znaky. Které fungují jako oddělovač (mezera, čárka, tečka)
nebo mají nějaký speciální význam.
Takže bych čekal, že je mailer do náhradního jména nepoužije. Stejně tak
jako národní znaky, ať už naši diakritiku nebo třeba v Číně sypaný čaj.
Tedy krátké jméno do 8 znaků z 26 základních písmen anglické abecedy,
jako případný grafický oddělovač podtržítko nebo mínus.

Pokud to Tobě vyhovuje s diakritikou, mezerama a tečkama, tak na to
jistě máš právo.
Stejně jako já mám právo si myslet, že je to vymyšleno blbě.

PL