OT - muj covid

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 30 17:20:42 CET 2021

Ahoj Petře,

děkuji za podrobný popis tvých zkušeností, a blahopřeji k rychlému
odvirování. Rád bych se zeptal na nějaké podrobnosti:

-Jakou si měl doma nejnižší saturaci než tě odvezli, myslím tvoje
vlastní měření.

-snaží se v nemocnici nějek rozlišovat verze virů u jednotlivých
pacientů? To asi zajímá jen hygienu pro nějakou centrální statistiku.

-Když už si byl v nemocnici před propuštěním, tos byl legálně bez
respiráturu ve vysoce infekčním prostředí kam se doktor bez skafandru
neodváží, a vše v pohodě? Z počátku pandemie se říkalo že velikost
počáteční dávky může zapříčinit těžký průběh. Tak jsem si říkal že když
někoho na tu infekci přivezou, není to pro něj horší než zůstat doma?
Ten nový ještě protilátky nemá... Byly tam nějaké sterilizátory vzduchu?
Třeba UVC svítící na strop?

-Jak je konstruovaná maska na kyslík. Já znám potápěčskou automatiku,
ale tady ten kyslík funí pořád, s přetokem do místnosti?

Hodně zdraví do nového roku.

Lubor