OT - muj covid

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Prosinec 26 11:42:25 CET 2021

Ahoj Petře a i všem dalším v této diskusi.
Jak jsem ke Covidu přišel a pár dalšího.
Byl jsem sám v práci s kolegou. Kolega invalida s jednou ledvinou,
cukrovkář co si píchá inzulín.
Celý den měl nějaké problémy a prý si našel na netu že má střevní
chřipku. Sám sobě doktorem.
Další den mi volal šéf, že kolega má Covid a ať si dojdu na test a co
myslíte, měl jsem ho tam.
Zpočátku dobrý a až za pár dní přišly horečky 39.6 a absolutní ztráta
energie a na WC jsem lezl po čtyrech.
Když to porovnám s naším údržbářem, který to měl taky tak, tak říkal -
poprvé jsem čůral v sedě jako ženská
protože jsem nemohl stát.
Ten můj kolega invalida šel po deseti dnech bez dalšího testu do práce.
Jo peníze jsou peníze.
Zas tak velký chudák to nebyl. Pracující manželka, on práce a k tomu
zatajený inv. důchod.
Já byl pozitivní s problémy ještě po 14 dnech a tak znovu 14 dní
karantéma. Celkem se vším všudy přes měsíc.
Měl jsem u dveří připravenou tašku do nemocnice a přítelkyně, zdravotní
sestra mne tam cpala. Já nechtěl.
Tam člověk chytne zápal plic raz dva a jede. Přeci jenom mi bude v
květnu 65 roků.
Pak teprve přišly ty hromadné PCR  testy i u zaměstnavatele. Pro mne
přes celou Prahu bo to tam měli zaplacené.
Navíc to šťourání mi bylo velmi nepříjemné. Při první příležitosti tedy
na očkování.
Mám za sebou druhou dávku a v pohodě.
Moje přítelkyně dělá na odběrech krve. Tam je blbé, že člověk je velmi
blízko z očí do očí. Určité riziko.
Přítelkyně prodělala Covid s lehkým průběhem. Mimo svojí práci chodí
ještě očkovat jako další práci.
V našem okolí zemřeli tři lidé a těžší průběh po očkování měl akorát můj
kamarád co bere asi dvacet prášků denně
a píchá si inzulín. Měl nějakou motolici a asi dvakráte upadnul při
noční cestě na WC.
Pro rejpaly, je abstinent :-)
Dodržujeme v domě respirátory, sice ne každý ale jde to.
Jsem léta ve výboru SVJ a prosadil jsem desinfekční zařízení v každém z
našich třech domů.
Není to automat, je to na páku ale kdo chce tak může použít.
Ještě se chci vyjádřit k zápalu plic. Kéž bych zažil u své tehdejší
manželky vyléčený zápal plic za deset dní.
Chytli jsme nějakou dost těžkou chřipku a leželi v posteli s horečkou.
U postele zvoneček a když jsme něco potřebovali tak jsme na holky
zazvonili.
Já hlavně můj oblíbený čaj Earl Gray a dost jsem ho pil. Žena skoro nepila.
Ráno jsem byl úplně fit a žena dost špatné. Takže taxi a k doktorovi ale
tam už kolabovala.
Okamžitý převoz sanitou a těžký bakteriální zápal plic. Když mi primářka
říkala že je asi 60 drsných bakterií
a že žena měla v sobě tři nejagresivnější a že se s tím ještě nesetkala
a že nezabírají žádná ATB a ať se
připravím, že je to 50 na 50 ale bylo vidět že je to horší. Holky už
velké ale ještě 4 roky syn. Nebylo mi dobře.
Nakonec měsíc v nemocnici a to i přes vánoce bez návštěv, jen přes
balkon a okno. Pak tři měsíce doma
a na to jeden měsíc lázně. A potom se z toho ještě rok dostávala.
Dnes firmu řídí z usedlosti mimo Prahu. Covid je pro ní hodně nebezpečný.
Hezký den, Jindra Polívka