Re: PF s kvízem - jména příloh

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 29 23:51:06 CET 2021

Ano. Takže pitomci jsou oba.
Pitomec 1 (webmail) to tam nasype bez jména přílohy.
Pitomec 2 (Thunderbird) tomu dá tak skvělé umělé jméno, s mezerou a
tečkou, která z čísla přílohy udělá (aspoň na Windows) příponu.
Takže defaultně chce Windows použít program, zaregistrovaný pro příponu
"1", případně nabídne hledání příslušného programu webovou službou. ;-)
Na Linuxu to asi dopadne líp, tam se na přípony moc nehraje.

PL