PF s kvízem - jména příloh

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 29 23:29:18 CET 2021

OK OK :)

Tak mozme vyhodnotit:
Vam (citujem) "mail dorazil s přílohami se jmény "Část 1.2" a "Část
1.3". Tedy bez přípony, s diakritikou, s mezerou a tečkou v názvu."

Mne dorazil s prilohami "Part 1.2, Part 1.3 a este jedna Part 1.4".
Bez pripony, bez diakritiky, s medzerou a bodkou v nazve :)

Ako som pisal, mam eng verziu TB, kukol som source, kde ziadne nazvy
suborov nie su. (ten source je asi zaklad, kde treba patrat)

Takze tie nazvy, cislovanie, medzery a bodky si vytvara TB na strane
prijimatela.

miro