MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Prosinec 29 19:18:59 CET 2021

Mám reprobednu s podobným modulem (asi se slabším výkonem - napájí se to
jen 5V). Používám to jako pracovní "musicbox". Ten řev "blutůth is rredy
tu pair" mě taky iritoval.

Jednou , když jsem dělal nějaké stavební úpravy, tak jsem na to omylem
hodil lžíci malty. Okamžitě jsem to vytáhl ze zásuvky a omyl vodou a
nechal to uschnout. Od té doby je ten řev výrazně tiší. Celková
hlasitost se ale nezměnila.

Asi je řešením tomu číňanovi uvnitř ucpat hubu maltou :-)

Petr