MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 29 18:25:43 CET 2021

Teda to je bastl.. :-) Brrrr
..už kvůli klidové spotřebě bych ty 2020 vyloučil.
V číně dělají obstojné NF v "déčku" dovolím si tvrdit, že to bude hrát líp
než ta 2020 a ještě v klidu to nic nežere....

Kdybyste nepohrdnul těmito modůlky ( jen 3W při 5V napájení ) :
https://dratek.cz/arduino/5006-mini-audio-digitalni-zesilovac-ns8002.html?mena=2

tak vám dva mohu zítra hodit do posty.... v pátek to máte doma :-)
ZDARMA! v rámci učesání konstrukce a dosažení energetické efektivity  :-)

st 29. 12. 2021 v 17:13 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>