Re: Kvíz 4NU74 (bylo: Re: MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Prosinec 29 16:19:46 CET 2021

Chlapci tak to je... 30.12. což je zítra tak nám přistaví v mimořádném
termínu velkoobjemový kontejner.
Tam prý může jít i elektronika. Budou se asi divit.
Pokud by se někdo chtěl přehrabovat a mít info, tohle je funkční a na
toto ani nesahej.
Tak kontejner tu bude od 16 do 20 hod.
Praha 4 Michle, Ohradní 1360/47.
No a co . . . jdu do důchodu a v Holicích už asi vážně nebudu. 65 mi stačí.
Hezký den všem,
Jindra Polívka