Re: Kvíz 4NU74 (bylo: Re: MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 29 15:54:13 CET 2021

 Jo je to tak... malinká kulička silikagelu, mnohem později jsem si to
ověřil, když jsem jeden takový germániový transistor odkloboučkoval..
 Tenkrát jsme to ale nevěděli... takže kamarád ho vezl na reklamaci  :-)
A  s tím samým se vrátil. Vždycky si na to vzpomeneme po těch letech.
 Snad proto tam prý tenkrát  v Tesle Eltos byla cedulka s upozorněním, že
germánia cinkají :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

st 29. 12. 2021 v 15:48 odesílatel Vladimír Franěk <